Lycksele Djurpark!

hej! idag var jag och Lyan på Lycksele Djurpark. Det var inte så mycket folk där och det var ganska svalt och det var fint väder. Jag ville mest av allt gå och se om jag ser några Lodjur men vi gick tydligen förbi dom och jag såg ingen skymt av något lodjur. Men vi såg bland annat varg, räv, fjällräv, järv, säl och fler djur. dagen var ganska bra och efteråt gick vi till dollar Store och jag köpte billigt godis. Sen på djurparken såg vi att en ren kalv hade rymt och sprang hit och dit men hoppas renen har hittat tillbaka in i säkerheten innanför stängslet nu. På dit vägen så var det lite drygt och tråkigt men vi lyssnade på lite musik från Spotify på min mobil. Sen på tillbaka vägen så gick det fort och jag ,Björn, Leif och Tobias hade jättetrevligt och roligt och vi skrattade ihjäl oss. Jag skrattade så mycket så att jag fick lite ont i magen. Vilken bra dag vi hade idag och jag har aldrig skrattat så mycket som idag. Vilken oförglömlig upplevelse.










sista bilden är det jag köpte på dollar Store.
hej svejs!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0