Deltävling 2 melodifestivalen 2015

hej alla läsare, i helgen var det åter dags för Melodifestivalen och denna gången var det bara 2 låtar som jag tyckte var bra. Låtarna som jag tyckte om var Magnus Carlssons låt och Mariettes låt. En av låtarna som jag inte tyckte så mycket om var "Groupie" som sjöngs av Samir & Viktor. Jag längtar tills finalen är för hittills har alla låtar som är bra enligt mig gått direkt till final vilket jag tycker är bra. Sen när det blir sista deltävlingen är Måns Zelmerlöw med och jag hoppas hans låt är bra och är värd att rösta på. Sen om några få månader är det dags för Eurovision Song Contest som detta år kommer hållas i Österrike. Längtar också till ESC, Ha en bra dag kära läsare.
//Julia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0