Klassresan till Sundsvall!

Hej!! nu har jag och min klass varit på klassresa till Sundsvall, Vi var där i 2 dagar. När vi kom dit i onsdags så var vi på Ikea i några timmar men jag köpte inget men jag vet att några i klassen gjorde det.Sen åt vi go fika och efter vi gjorde det så gick vi lite runt i butiken och sen var det dags att åka tillbaka till hotellet. Jag och min rumskompis var sen på vårat hotellrum ca 1 timme innan det var dags att äta middag på "stekhuset". Jag tyckte att middagen var jättegod men det var en stor portion . Efter middagen var det dags att åka till Nöjeshallen och köra Laserdome. Laserdome var roligt men det blev ganska svettigt efter ett tag. Jag fick hela tiden minuspoäng men jag kunde träffa några från andra laget men det var svårt att sikta.Sen på kvällen var det dags för kvällsfika och film. Rummen på hotellet var inte så stora men det gick bra ändå och jag tyckte sängen var skön. Sen dagen efter så gick dom som inte ville bada på stan. Jag ville köpa en sak men jag funderade och den var för dyr så jag köpte inget. Men det var en rolig klassresa som jag inte lätt kommer glömma.
//Julia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0